vrijdag 3 juni 2011

Kadoosje

Hoi allemaal,

Het is alweer een poosje geleden, maar ik heb niet stil gezeten hoor! Ik heb onder andere dit kado-doosje gemaakt, een kadoosje dus.

Ik heb de mal van Rayher Boxmaking System gebruikt, met papier van Graphic 45, mooi dubbelzijdig dus als je het doosje open maakt zit er een mooie lining in. Ik heb van zachtgele cardstock een buikband gemaakt en deze versierd met bloemen en lintjes en takjes. Ik heb de Doohickey Vintage Tag 2x uitgestansd en de achterste met tekst bestempeld en op de voorste een mini Magnolia. Ik heb alles gesponsd met Distress Ink Scattered Straw en Rusty Hinge. Voor de Magnolia heb ik de volgende kleuren gebruikt: Tattered Rose, Worn Lipstick, Antique Linen, Walnut Stain, Rusty Hinge en Faded Jeans.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

Liefs Yvonne

2 opmerkingen:

  1. Hoi Yvonne, ook deze is leuk zeg. Ik had je al even gemist en leuk dat je weer creaties hebt geplaatst. Deze is echt top! Groetjes, chantal

    BeantwoordenVerwijderen