woensdag 15 juni 2011

Nieuwe Challenge bij The Dutch Magnolia Chickies

Hallo allemaal,

De nieuwe challenge is bekend bij The Dutch Magnolia Chickies Challenge Blog. Het thema is, heel toepasselijk... VADERDAG!
Aangezien ik het best moeilijk vind om een stoere mannenkaart te maken, vond ik mijn inzending als DT-lid heel geslaagd.
Ik heb blauw/paarse cardstock gebruikt en designpapier van Farmer's Market. Ik heb het papier gedistressed en bewerkt met Frayed Burlap en Walnut Stain. Voor de takjes heb ik groene cardstock gebruikt met Marianne Design stansjes. Het organzalint heb ik op de markt gekocht, en de lieveheersbeestjes bij een rommelwinkel hier in Groningen.
Ik heb Edwin, uit de Sweet Rainbow Collection, ingekleurd met o.a. de volgende kleurtjes Distress Ink: Tattered Rose, Fired Brick, Antique Linen, Walnut Stain, Peeled Paint, Faded Jeans, Chipped Sapphire, Forest Moss, Stormy Sky.
Kom gauw kijken bij The Dutch Magnolia Chickies om meer te weten te komen over deze Challenge, en om mee te doen natuurlijk!!

Groetjes Yvonne

3 opmerkingen:

  1. Bedankt voor je reactie op mijn kaart die ik heb geplaatst voor de challenge bij Dutch magnolia chickie's. Jij maakt ook veel mooie dingen zie ik! In je profiel zie ik dat je uit Haren komt...redelijk in de buurt...ik uit Winschoten...haha!
    Fijne dag...groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen