maandag 6 juni 2011

Boekkaartje

Hoi allemaal,

Ik heb eindelijk eens een boekkaartje gemaakt. Deze stond al een tijdje op mijn to-do lijstje, en aangezien mijn lieve collega op 7 juni 40 wordt, vond ik dit wel een mooie gelegenheid.

Dit is de voorzijde, ik heb hiervoor het prachtige papier van Maja Design gebruikt. Ik krijg er niet genoeg van. Ik heb de randen gedistressed en gekleurd met Frayed Burlap en Walnut Stain. De roosjes en blaadjes heb ik gemaakt met de Marianne Design roosstansjes. Geweldig leuk om te maken. Ik heb de roosjes met Frayed Burlap wat gekleurd aan de randjes.
In het boekje heb ik de Doily Lace van Martha Stewart gebruikt om de randjes te ponsen. De Magnolia's heb ik met diverse kleuren distress inkt ingekleurd, waaronder Tattered Rose, Worn Lipstick, Antique Linen, Walnut Stain, Old Paper, Brushed Corduroy en Victorian Velvet.
Ik heb de tekst op een vertaalcomputer naar het Russisch getransformeerd aangezien mijn collega Russische is van oorsprong. Voor de zekerheid heb ik de tekst op een label in het nederlands aan de linkerzijde gedaan. De bloemen heb ik weer met een Marianne Design stans gemaakt en met een parelbrad vastgezet. Ik heb her en der met de Perlenpen wat parelaccentjes aangebracht. Ik heb bruin satijnlint gebruikt als sluiting voor het boekje.

Ik hoop dat jullie hem net zo leuk vinden als zij dat vond.

Groetjes Yvonne




8 opmerkingen:

  1. hoi yvonne, hij is werkelijk prachtig geworden! ik heb er zelf ook ooit twee. gemaakt en gaaf om te maken. groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Yvonne, wat is het boekje prachtig! Diep van binnen zou ik zoiets ook nog willen maken, maar tijd,tijd,tijd.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This looks great.......your german are not bad....i like it.....

    Hugs
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. moooiii, die staat bij mij ook al een poosje op de "to do" lijst. maar je bent er volgens mij wel lang aan bezig. super hoor
    groetjes lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat is hij mooi geworden

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee Echt leuk geworden, Kan je me misschien zeggen welke stans je hebt gebruik van marianne design, want de roosjes zijn echt super leuk. Je maakt echt leuke dingen!

    Groetjes Steffie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartstikke goed gelukt Yvonne, leuk om te maken hé?
    Kan me voorstellen dat Irina er blij mee was.
    Fijne dag nog.
    Groetjes Ma.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super mooi boekkaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen