zondag 12 juni 2011

Roses are Red

Hallo allemaal,

Vandaag een hele crea-dag gehad, ik heb wel 3 kaartjes gemaakt, waarvan er eentje voor de nieuwe challenge bij The Dutch Magnolia Chickies Challenge Blog. Die komt pas op 15 juni op mijn blog te staan, als de nieuwe challenge bekend is. Je kunt nu nog je kaartjes insturen om mee te doen met onze Zomerse Challenge. Neem gauw een kijkje op onze blog http://thedutchmagnoliachickies.blogspot.com/.

Dit is het eerste kaartje wat ik vandaag heb gemaakt voor mijn maatjeskaart van juni voor de Magnolia Groep Nederland. Ik heb papier van Magnolia gebruikt, een kantje wat ik nog had liggen, rode en groen cardstock, stans LR0151 van Marianne Design (de blaadjes) en papieren roosjes.
Tilda heb ik ingekleurd met Distress Ink, en ik heb o.a. de volgende kleurtjes gebruikt: Tattered Rose, Worn Lipstick, Antique Linen, Walnut Stain, Bundled Sage, Victorian Velvet, Fired Brick, Brushed Corduroy, Weathered Wood. Ik heb er nog wat Lieveheersbeestjes op geplakt en wat parelaccentjes met de Perlenpen aangebracht. 

Het tweede kaartje is een heeeeeeel rose kaartje, die heb ik gemaakt voor de tante van Marco. Ze gaat verhuizen en ik vond de deur van de Sweet Rainbow Collection hiervoor heel toepasselijk.  Ik heb papier gebruikt van Crea Motion, rose cardstock, de Antique Lace Doohickey, voor de vlindertjes heb ik 2 stansjes gebruikt uit de LR0158 set van Marianne Design. Ik heb papieren bloemen gebruikt uit eigen voorraad en het lintje had ik ook nog liggen.
Voor de stempels heb ik o.a. de volgende kleurtjes Distress Ink gebruikt: Tattered Rose, Worn Lipstick, Antique Linen, Walnut Stain, pun Sugar, Pumice Stone, Peeled Paint, Frayed Burlap, Weathered Wood, Brushed Corduroy.
Ik heb er nog een paar brads op gedaan en wat parelaccentjes met de Perlenpen gemaakt.

Fijne Pinksterdagen!

Liefs Yvonne

4 opmerkingen:

  1. Je bent flink bezig geweest! Je kaarten zijn prachtig en je andere kaart is ook prachtig. Ik heb het voorrecht dat ik deze al kan zien ;lol)
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jij bent wel een bezit bijtje hoor ! mooie reusltaten ! knap gemaakt !
    ben maar ineens volger geworden, dus ikkomzeker en vast nog wel een keertje terug,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige kaarten weer....vooral de bovenste vind ik echt toppie; erg leuk dat kant. Die lieveheersbeestjes helemaal toppie!!!
    CG Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten weer Yvonne, je bent aardig bezig geweest.
    Mijn complimenten weer hoor.
    Lekker hé als je extra vrij bent?
    groetjes Ma

    BeantwoordenVerwijderen