zondag 19 juni 2011

Vaderdag

Hallo allemaal,

Hier is het kaartje wat ik voor mijn man Marco heb gemaakt. Hij is dan wel niet mijn vader, maar wel een hele lieve vader voor de kinderen.
Ik heb designpapier van Lilac House gebruikt, bruine en beige cardstock, lintjes uit eigen voorraad en satijnen roosjes. Ik heb Tilda ingekleurd met o.a. de volgende kleurtjes Distress Ink: Tattered Rose, Worn Lipstick, Atique Linen, Walnut Stail, Old Paper, Frayed Burlap en Pumice Stone. Ik heb overal wat parelaccentjes gemaakt met de Perlenpen en de tekst heb ik uitgeprint.
Met dit kaartje doe ik mee met een wedstrijd bij de Magnolia Groep Nederland van Yahoo Groups.

5 opmerkingen:

  1. Wauw, prachtig, Yvonne. Marco was er vast ook blij mee.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Yvonne,
    Was Marco blij met zijn kaartje?
    Het is ook weer een beauty hoor, mijn complimenten weer.
    Fijne dag en groetjes van
    Ma.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Yvonne, daar zal Marco volgens mij heel blij mee geweest zijn! Hij is heel mooi geworden met prachtige kleuren! Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart Yvonne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen