zondag 26 juni 2011

Bruidstaart

Hallo allemaal,

Ten eerste wil ik jullie hartelijk bedanken voor alle lieve reacties die jullie bij mijn crea's zetten, ik vind het heel leuk om te horen wat jullie ervan vinden.
Ten tweede laat ik nu een crea zien waar ik de laatste tijd veel mee bezig ben geweest. Het is een crea zonder Tilda of Edwin, maar ik heb de Doohickey's van Magnolia wel gebruikt, dus ik laat het toch even zien. Ik vond het zelf heel leuk geworden.
Het is een bruidstaartje wat ik heb gemaakt. Ik heb hiervoor de mal van het taartpuntje van Eline's Baby's gebruikt. De bovenkant heb ik opengesneden en ingelegd met mica. Ik heb met gouden stickers randjes gemaakt. Voor de houder heb ik met de doily lace een rand geponst en ik heb met bloemen van de Xenos en papieren roosjes van de MarianneDesign versieringen aangebracht. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden. Degene die hem moest geven was er in ieder geval heel erg van gecharmeerd.

De taartpuntjes kunnen open en daar kun je dan bruidssuikertjes en/of geld in doen.
Bedankt voor het kijken en ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Lieve groetjes Yvonne

3 opmerkingen:

  1. WOWWWWWWWWWW, Die is gaaf geworden Yvonne.
    Kon me er geen voorstelling bij maken toen je vertelde wat je van plan was.
    Nou in één woord FANTASTISCH!!!!!!!
    Groetjes en een dikke kus van
    Ma.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een mooie creatie

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen