zondag 3 juli 2011

Time to say Goodbye...

Hoi Allemaal,

Ik vond het weer heel leuk om jullie reacties te lezen bij mijn creaties. Hartelijk dank daarvoor en ik vind het heel leuk dat jullie hier af en toe komen kijken.

Helaas hebben wij afscheid moeten nemen van een van mijn collega's, want ze heeft voor een andere baan gekozen.
Ik heb voor haar een kaartje gemaakt, zodat ze af en toe nog eens aan ons terug denkt.

Ik heb dit keer gekozen voor het mooie papier van Maja Design, samen met roze en groene cardstock. De randjes heb ik gedistressed en gesponsd met Frayed Burlap en Walnut Stain. Ik heb de stempel ingekleurd met o.a. de volgende kleurtjes Distress Ink. : Tattered Rose, Worn Lipstick, Antique Linen, Tea Dye, Walnut Stain, Bundled Sage, Peeled Paint, Stormy Sky, Faded Jeans, Pumice Stone en Spun Sugar.
Ik heb een Charm in de vorm van een klokje gebruikt, en wat papieren roosjes. Met de Marianne Design stans heb ik de blaadjes uitgestansd en ik heb met de Perlenpen weer wat accentjes aangebracht. De tekst heb ik zelf uitgeprint en met een ronde pons uitgeponsd. Hierachter heb ik een Scalloppons gebruikt. De randjes heb ik met Frayed Burlap gesponsd.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Groetjes Yvonne

1 opmerking:

  1. Hoi Yvonne, wat een schitterende kaart. Ik denk dat je collega hier heel blij mee zal zijn! Groetjes, chantal

    BeantwoordenVerwijderen