zondag 31 juli 2011

Theedoosje

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik dit theedoosje gemaakt. Mijn collega Sandra wordt dit jaar 40 en ik wilde een aardigheidje voor haar maken. Ze lust graag thee, dus dat komt goed uit :)

Ik heb het model uit het boekje van Kitty Franken deel 5 gehaald. Ik heb cremekleurige cardstock hiervoor gebruikt en met designpapier van Graphic 45 opgeleukt. Omdat ik het nog een beetje extra leuk wilde maken, heb ik er een easeltje van gemaakt met groene cardstock. De randjes heb ik met Frayed Burlap gesponsd.


Voor Tilda heb ik o.a. de volgende kleurtjes Distress Ink gebruikt:
Tattered Rose, Worn Lipstick, Fired Brick, Antique Linen, Vintage Photo, Bundled Sage en Weathered Wood.


Ik heb de spelbinders classic oval gebruikt om haar uit te stansen en met de classic oval scallop heb ik het randje er achter gemaakt van rode cardstock. Het tekststempeltje is van Nicole Verkooijen en heb ik gekregen van Anneke, mijn mede DT lid van de DMCC-blog. Dankjewel Anneke! Hierachter heb ik met mijn scallop pons ook een rood randje gemaakt. De roosjes en lint en het lieveheersbeestje had ik nog in mijn voorraad.
Ik hoop dat jullie haar net zo lief vinden als ikzelf!

6 opmerkingen:

  1. heel erg mooi gemaakt ! dat zal ze zeker wel leuk vinden om te krijgen
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een enig en leuk theedoosje, ze zal er zeker blij mee zijn!
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje Yvonne, of ik het leuk vind?? Nou zeker wel!!! Die collega zal er zeker heel blij mee zijn. Ik wou dat ik zo'n mooi doosje met thee kon krijgen zeg! Helemaal super gemaakt! Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk gemaakt, Yvonne. Leuk idee om er een easeltje boven op te maken.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend theedoosje!
    ik heb ook nog even verder gesnuffeld op je blog
    wat een prachtige creaties maak je.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen