zaterdag 6 augustus 2011

Feel Better Soon !

Hoi hoi allemaal,

Allereerst wil ik jullie natuurlijk weer bedanken voor de hele lieve reacties die jullie achter laten bij mijn creaties. Het doet me goed om te zien dat jullie ze mooi vinden.

Ik heb een heerlijke creatieve bui. Gisterenavond heb ik deze kaart gemaakt voor een hobbymaatje van me, die geopereerd is. Ik hoop dat ze zich snel weer beter voelt en weer snel aan de knutsel kan.

Ik heb een witte kaart van 27 cm bij 13,5 cm gebruikt, het model is van een wedstrijd welke nu bij de Kaartenkast van Clubs.nl wordt gehouden. Deze kaart doet mee met deze wedstrijd. Verder heb ik rode cardstock gebruikt en heel mooi papier van OctoberAfternoon (beide zijden). Ik heb Nurse Tilda ingekleurd met o.a. de volgende kleurtjes Distress Ink.:
Tattered Rose, Worn Lipstick, Antique Linen, Vintage Photo, Weathered Wood, Brushed Corduroy en Walnut Stain. De Fairytale Dragonflies heb ik ingekleurd met Walnut Stain en Bundled Sage. Ik heb een achtergrondje uitgestansd van rode en witte cardstock met mijn nestabilities en een kleiner formaat voor de tekststempel gebruikt. Verder heb ik het versierd met roosjes, witte paper flowers en de Perlenpen.

Ik hoop dat jullie dit kaartje leuk vinden.

Groetjes Yvonne

5 opmerkingen:

  1. Wat een Prachtig kaartje, leuk modelletje ook.
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, SUPER joh dit kaartje!!!
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je had zeker een creatieve bui ;lol)). Wat een leuk modelletje heeft de kaart.Wat een mooie stempel ook ;lol))

    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Yvonne, deze kaart is ook al zo geweldig en mooie vouwtechniek is deze kaart toch altijd hè? Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen