zondag 28 augustus 2011

Love and Hugs

Hallo allemaal,

De tweede crea die ik jullie wilde laten zien, heb ik gisteren avond gemaakt. Deze is voor een jarige collega, en dit kaartje wil ik ook gelijk mee laten doen aan de kleurwedstrijd bij de Kaartenkast op Clubs.nl

Ik heb Tilda ingekleurd met o.a. de volgende kleurtjes Distress Ink: Tattered Rose, Worn Lipstick, Antique Linen, Vintage Photo, Victorian Velvet, Frayed Burlap, Walnut Stain, Bundled Sage en Milled Lavender.
Ik heb de bloemetjes ook nog een klein hartje gegeven met de Perlenpen.
Het papier is van Maja Design en heb ik gekocht in Leeuwarden, bij Hobbycompleet de Duif. De bloemetjes komen bij Doe@ding in Spijkenisse vandaan, net als het kant met de mooie roosjes.
De tag is een Doohickey van Magnolia, en de tekststempel heb ik van mijn lieve moeder gekregen, dankjewel ma!Ik heb de randjes van het papier gesponsd met Frayed Burlap en met de Perlenpen pareltjes gemaakt.



Lieve groetjes Yvonne

7 opmerkingen:

  1. Wauwwwww wat een prachtig kaartje Yvonne
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend mooi kaartje heb je gemaakt. Prachtig papier ook.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super schattig kaartje heb je gemaakt!
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, het ziet er erg lief uit.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh Yvonne, ik ben er even stil van... wat een beeldschone kaart, kleuren, papier en sketch! Ik kan zien dat je er weer helemaal bent! X Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Had je inderdaad gemist, Yvonne. Ben je al met vakantie geweest?
    Je kaart is schitterend! Weer heerlijk vintage.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen