zondag 28 augustus 2011

Happy Birthday

Hallo allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets gepost heb, maar het is een beetje een rare tijd geweest met werken, en vakantie, waardoor ik eigenlijk niet aan het knutselen ben toe gekomen. Ik heb deze creatie eerder deze week al gemaakt, maar was er nog niet aan toe gekomen om ze te posten. Ik heb deze schattige Tilda nog maar net aan mijn collectie toegevoegd en wilde haar natuurlijk direct gebruiken. Ik heb oa de volgende kleurtjes Distress Ink gebruikt: Tattered Rose, Worn Lipstick, Antique Linen, Frayed Burlap, Walnut Stain, Spiced Marmalade, Peeled Paint, Forest Moss en Weathered Wood. De vleugeltjes heb ik ook nog met Stickles bewerkt.

Het papier komt uit paperpads die ik bij de Action heb gekocht, en de bloemen en stempel had ik in collectie. Het mooie kantje komt bij Doe@ding in Spijkenisse vandaan. Verder heb ik er natuurlijk weer met de Perlenpen wat pareltjes op gemaakt.

Lieve groetjes, Yvonne

2 opmerkingen:

  1. Deze kaart is ook al zo mooi
    lief zoals ze op het kantje zit,
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Yvonne, wat leuk om weer een kaartje van je te mogen bewonderen! Ze is weer helemaal prachtig! Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen