zaterdag 6 augustus 2011

Schatkistje

Zoals ik al zei, heb ik een creatieve bui dit weekend. Ik heb voor mijn collega haar moeder, die woensdag weer terug gaat naar Moskou, een schatkistje gemaakt, naar het patroon uit het HJ nummer 77. Ik heb voor de binnen en buitenkant Magnoliapapier gebruikt.

Om het doosje te sluiten heb ik mooi lint gebruikt die je aan de voorkant dicht kan strikken.
Om het dekseltje heb ik nog een mooi kantje geplakt. Dit lint en het kant komt bij Doe@ding in Spijkenisse vandaan.

Voor versieringen op het deksel heb ik mijn Spellbinders Shapeabilitie set Floral Doily Motifs gebruikt.

Voor Leaning Tilda heb ik de volgende kleurtjes Distress Ink gebruikt :
Tattered Rose, Worn Lipstick, Antique Linen, Vintage Photo, Tumbled Glass en Weathered Wood. Ik heb met de Perlenpen een paar kleine pareltjes op het randje gemaakt.

Ik heb het geheel afgemaakt met witte paper flowers die ik met Frayed Burlap heb gesponsd en witte en roze roosjes. Ik heb er ook nog 2 charms aan vastgemaakt.

En in het doosje gaat natuurlijk nog wat lekkers voor onderweg in het vliegtuig.

Tot de volgende creatie!

Lieve groetjes Yvonne

8 opmerkingen:

  1. Wauwwww Yvonne
    wat mooi zeg, daar zal ze vast heel blij mee zijn
    schitterend gemaakt!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi zeg dit schatkistje!!!
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo Yvonne, wat heb je dat mooi gemaakt. Heel mooi papier heb je gebruikt. Leuke details heb je er voor gebruikt.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Yvonne, wat een superschattigkistje is het geworden zeg! Helemaal geweldig!!!!! Groetjes, chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Yvonne,

    Je had op onze blog gereageerd omdat we meededen met de challenge van DMCC.
    Ik dacht ga even kijken op jou blog, wat een geweldige dingen maak je we gaan je direct volgen want hier willen we niets van missen.

    groetjes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow Yvonne wat een schitterend schatkistje heb je gemaakt leuke kleurtjes ook

    groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen