zaterdag 3 september 2011

Nieuwe Challenge bij The Dutch Magnolia Chickies Challenge Blog

Hallo allemaal,

De nieuwe challenge is van start gegaan bij de Chickies! Dit keer is het een techniekwedstrijd, en moet je je stempel paper piecen. Voor uitleg over deze techniek kun je kijken op de site van The Dutch Magnolia Chickies. De challenge loopt tot 14 september. Je kunt meedoen en een hele leuke prijs winnen, gesponsord door Karin van Hobbyshoppie.

Deze kaart heb ik gemaakt als voorbeeld voor de challenge.

Ik heb papier gebruikt van Maja Design uit de Life in the Country serie. Dit papier kun je kopen o.a. bij Doe@ding in Spijkenisse. Het haar en het gezichtje van Tilda heb ik ingekleurd met Distress Ink.
Ik heb het kaartje versierd met papieren bloemen en de perlenpen. Het tekststempeltje is van Nicole Verkooijen en heb ik gekregen van Anneke, mijn mede DT lid bij de Chickies.

Kom meedoen met deze superleuke challenge en maak kans op de mooie prijs.

Groetjes Yvonne

2 opmerkingen: