zondag 18 september 2011

Playing Hopscotch

Hallo Allemaal,

Op de valreep nog een kaartje gemaakt. Deze is voor de Magnoliaclub, een maatjeskaartje. Ik heb papier van de Action gebruikt, uit een vintage blokje. Dit heb ik gecombineerd met bruine cardstock.

Voor Tilda heb ik o.a. de volgende kleuren Distress Ink gebruikt:
Tattered Rose, Worn Lipstick, Antique Linen, Brushed Corduroy, Walnut Stain, Frayed Burlap en Victorian Velvet.
Ik heb er Organzalint achter geplakt en het geheel versierd met besjes van Magnolia, papieren roosjes en de Perlenpen.

Groetjes Yvonne

6 opmerkingen:

  1. Hi Yvonne,wat een bjoetie van een kaart weer. Ik heb ook dat papier nog liggen, maar nog niets mee kunnen doen. Die van jou is echt helemaal super! Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaart met warme kleuren
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, Yvonne. Je bent lekker op dreef....
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart ziet er weer toppie uit, prachtige kleurencombinatie, heel mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterende kaart yvonne
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heej bedankt voor je reactie op me kaartje dit kaartje is ook geweldig.
    ik heb de banner zojuist geplaatst ik en een vriendin beginnen een nieuwe challenge site misschien vind je het leuk om daar aan mee toe doen en vanaf de volgende challenge vragen we ook voor DT members

    wwww.magnoliacardschallenge.blogspot.com

    groetjes celine

    BeantwoordenVerwijderen