zondag 18 september 2011

Zuster Tilda

Hallo Allemaal,

Wat een geweldige reacties op mijn vorige kaartje, ik word daar helemaal blij van. Dank jullie wel.

Eerder deze week heb ik dit kaartje gemaakt voor de zoon van iemand van een clubje. Die heeft een scooterongeluk gehad en kan dus wel een verpleegster gebruiken. Ik heb papier van (ik dacht) Daisy Bucket gebruikt, gecombineerd met Mintkleurige cardstock. Ik heb Tilda ingekleurd met o.a. de volgende kleuren Distress Ink: Tattered Rose, Worn Lipstick, Antique Linen, Vintage Photo, Wheatered Wood, Frayed Burlap, Fired Brick en Old Paper. Ik hb er echte pleisters op geplakt en een gaasje achter de bloemen gedaan, met een mini veiligheidsspeld van Tim Holtz. Ik heb er een mooi lintje achter geplakt en met de Perlenpen (creme) een paar parelaccentjes op aangebracht.

Ik hoop dat hij er een beetje van opknapt.

Lieve groetjes Yvonne

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje, vooral die pleisters vind ik supergaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super origineel Yvonne! Vooral die pleisters doen het helemaal! Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterend kaartje yvonne
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen