zondag 25 september 2011

Een kaartje met iets Speciaals erin

Hallo allemaal,

Hartelijk bedankt voor jullie lieve reacties op mijn vorige kaartjes, het is echt heel leuk om zulke geweldige reacties te krijgen.

Vandaag heb ik een nieuw kaartje gemaakt. Ik heb hiervoor lichtgroene cardstock gebruikt, en papier van Maja Design, Life in the Country. Het blijft geweldig mooi papier. De tekststempel is uit de nieuwe serie van Nicole Verkooijen. Hier staan weer geweldige tekstjes op. Echt de moeite waar en een aanwinst voor de collectie.

Ik heb deze lieve stempel van Edwin en Tilda weer eens uit het vet gehaald, want hij blijft echt verschrikkelijk leuk en komt altijd van pas.


Ik heb o.a. de volgende kleurtjes Distress Ink gebruikt: Tattered Rose, Worn Lipstick, Fired Brick, Antique Linen, Vintage Photo, Walnut Stain, Bundled Sage, Pumice Stone, Faded Jeans, Chipped Sapphire, Aged Mahogany en Wheatered Wood. Ik heb er een mooi blaadje op geplakt en hierop wat roosjes en bloemetjes geplakt. de Steeltjes van de bloemen heb ik om een houtje heen gerold, zodat je een leuk springveer effect krijgt. En het speciale in de kaart....is natuurlkijk een dikke knuffel van mij!

Hele lieve groetjes,

Yvonne

9 opmerkingen:

  1. Ohhhh Yvonne, wat een supercute kaartje heb je gemaakt en ik vind die stempel ook helemaal te gek en gebruik hem ook regelmatig! Prachtig gekleurd ook met distress! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schattige kaart, dit stel blijft zo lief!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterende kaart yvonne
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een ontzettend leuk en prachtig kaartje.
    Groetjes Astrid & larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ha, ik heb je gevonden! Het was even een kwestie van doorklikken via Annekes blog. Wat was het gezellig vanmiddag! dat doen we vast nog weer eens over.

    Groetjes, Anette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig mooie kaart weer meissie.
    Mijn complimenten weer hoor.
    Groetjes Ma.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Yvonne,
    ik zit aan de eettafel met een notebook en dat doet moeilijk als ik op je emailadres wil komen dus dan maar even zo. Een van mijn volgers gaat morgen met een vriendin, zouden die op jouw 2 kaartjes binnen kunnen of heb je al iemand anders????? Ik heb er zin in, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super, zo'n knuffel wil ik ook wel, hihi!!!

    BeantwoordenVerwijderen