zondag 4 september 2011

65, you need a cheer

Hoi hoi allemaal,

Wat leuk om te zien dat er steeds nieuwe volgers bij komen. Welkom op mijn blog allemaal. En bedankt voor jullie lieve reacties bij mijn kaartjes.

Dit kaartje was ik helemaal vergeten te laten zien, die heb ik vorige maand al gemaakt, maar door de drukte heb ik geen tijd gehad en was hem daardoor vergeten.

Ik ben helemaal weg van het papier van Maja, en dat is duidelijk terug te vinden in mijn kaartjes, haha. Ook dit keer weer uit de serie Life in the Country. Ik heb de stempel van Tilda ingekleurd met Distress Ink, in o.a. de volgende kleurtjes: Tattered Rose, Worn Lipstick, Antique Linen, Vintage Photo, Faded Jeans, Barn Door, Fired Brick en Weathered Wood.
Ik heb de PomPons nog een laagje Stickles gegeven. Het kantje en de bloemen komen weer uit de winkel van Doe@ding in Spijkenisse.

Ik ben weer benieuwd wat jullie van deze crea vinden.

Lieve groetjes Yvonne

6 opmerkingen:

  1. Weer een super leuke kaart, Yvonne. Prachtig afgewerkt.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat ene schattig kaartje en zo leuk dit papier!!

    gr annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterende kaart yvonne
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijk kaartje. Heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart, heel mooi afgewerkt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Yvonne, wat een supervrolijke kaart heb je weer gemaakt zeg! Heel mooi hoor! Liefs, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen