zondag 18 september 2011

Get Well en Love and Roses

Hallo Allemaal,

Vandaag een hele creatieve bui gehad. Ik heb dit kaartje gemaakt voor een oom van me, die zijn heup uit de kom heeft gehad. Ik hoop dat hij er een beetje van opknapt. ik heb Pion papier en Magnolia papier gecombineerd met blauwe cardstock. De cirkel en de bloemen zijn gemaakt met Marianne Design Mallen. De bloemen heb ik nog gesponsd met Tumbled Glass en Chipped Sapphire.

Voor Tilda heb ik o.a. de volgende kleuren Distress Ink gebruikt:
Tatterde Rose, Worn Lipstick, Fired Brick, Antiqe Linen, Brushed Corduroy, Walnut Stain, Frayed Burlap, Faded Jeans, Chipped Sapphire, Bundled Sage. Ik heb met de Perlenpen een oorbelletje en parelaccenten gemaakt en het haar elastiekje heb ik met stickles ingekleurd.

Het volgende kaartje heb ik vanmorgen ook gemaakt. Ik heb weer Pion papier gebruikt, met beige cardstock en dat heb ik gedistressed en gesponsd met Frayed Burlap. Voor Tilda heb ik o.a. de volgende kleuren Distress Ink gebruikt: Tattered Rose, Worn Lipstick, Fired Brick, Antique Linen, Brushed Corduroy, Walnut Stain, Bundled Sage, Victorian Velvet, Dried Marigold, Barndoor, Tea Dye en Frayed Burlap.


Ik heb er papieren bloemen op vastgezet, een mooi kantje gebruikt (ben er helemaal verliefd op) en ik heb bedels aan een lintje geknoopt en deze met een brad vastgezet. En natuurlijk met de perlenpen weer wat pareltjes gemaakt.

Ik ben weer benieuwd wat jullie er van vinden en lees jullie reacties graag!

Groetjes Yvonne

4 opmerkingen:

  1. Wat een schatjes, Yvonne! leuke details heb je weer gebruikt. Het zijn echte Yvonne kaarten.
    Bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaartjes. De onderste is mijn favoriet! Heerlijk toch, zo'n creatieve zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh wat heerlijk zo'n dagje Yvonne! Je kaarten zijn prachtig! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterende kaatren yvonne
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen