donderdag 15 september 2011

Nieuwe Challenge bij The Dutch Magnolia Chickies Challenge Blog

Hallo allemaal.

Ten eerste wil ik jullie even bedanken voor de lieve berichtjes die jullie steeds achter laten bij mijn kaartjes. Het is voor mij heel inspirerend en ik probeer voor mezelf om steeds weer iets nieuws te verzinnen om jullie te laten zien.

Vandaag laat ik jullie dit kaartje zien, die ik heb gemaakt voor de nieuwe challenge bij The Dutch Magnolia Chickies


Ik heb rode en groene cardstock gecombineerd met het mooie papier van Maja, Life in the Country. Het linten de bloemen komen net als het papier, uit de winkel van Doe@ding in Spijkenisse. De brads heb ik van een webwinkel, maar ik weet helaas niet meer welke. Het tekststempeltje is van Nicole Verkooijen en heb ik gekregen van Anneke.
Voor Tilda heb ik o.a. de volgende kleurtjes Distress Ink gebruikt:
Tattered Rose, Worn Lipstick, Fired Brick, Antique Linen, Vintage Photo, Bundled Sage, Faded Jeans, Pumice Stone, Weathered Wood, Victorian Velvet.

Ik heb met een stempel van Viva Decor en Bundled Sage een randje om het plaatje heen gestempeld. Daarna heb ik met Bundled Sage en Frayed Burlap de randen gesponsd.

Dit keer is het de bedoeling dat je uit onderstaand schema een drietal kiest. het moet een rechte lijn zijn, en mag ook diagonaal gekozen worden.
Ik heb gekozen voor: LINT, BLOEMEN EN BEDELS, aangezien dit mijn favo versiersels zijn.

Kom gauw kijken bij de nieuwe challenge en doe mee! Wie weet win je wel een hele leuke prijs.

Heel veel liefs,

Yvonne

5 opmerkingen:

  1. Wauw Yvonne, wat is je kaart toch weer super geworden, wat een prachtige kleurencombie en die groene vivadecore stempel zo rond je afbeelding maakt het helemaal af! Supers!!! Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige bingo kaart, Yvonne. Tilda heb je weer toppie ingekleurd.
    Groetjes Anneke.
    ps. Fleur moet maandag weer naar de internist. Het gaat niet zo goed met haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterende kaart yvonne
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart, hij ziet er super mooi uit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen