zondag 9 oktober 2011

Herfst bij the Dutch Magnolia Chickies Challengeblog

Hallo allemaal,

Een beetje een late post, maar ik heb het op dit moment ook druk met werk, studie en diverse andere dingen. Maar ik wil jullie toch even mijn kaartje laten zien, dat ik als DT-lid heb gemaakt voor deze challenge.

De boom had ik al een poosje liggen en er nog niet echt een kaart mee gemaakt, dus dit was een mooie kans. Ik heb deze ingekleurd met Distress Ink in de volgende kleurtjes: Walnut Stain, Frayed Burlap, Crushed Olive, Forest Moss, Dried Marigold, Spiced Marmalade.
Voor Tilda heb ik o.a. de volgende kleurtjes gebruikt: Tattered Rose, Worn Lipstick, Antique Linen, Vintage Photo, Old Paper, Frayed Burlap, Faded Jeans, Chipped Sapphire. De tekststempel is van Nicole Verkooijen. De blaadjes had ik nog liggen, die komen bij de Xenos vandaan.

Je kunt meedoen met deze challenge tot 15 oktober. Er is een hele leuke prijs te winnen, namelijk deze schitterende bloemen.

Deze prijs is beschikbaar gesteld door Karin van Hobbyshoppie

Nu lekker aan de freubel, want ik had vandaag ingepland als knutseldag! Dus misschien strakjes nog een post!

Veel liefs,

Yvonne

3 opmerkingen:

  1. Ohhh Yvonne, ik had je kaart al eens bewonderd inderdaad, maar ik doe dit graag nog een keer hoor! Wat een bjoetie!!! Lieve groetjes,Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige herfstkaart, zo leuk die 2 stempels gecombineerd.

    groetjes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen