zondag 9 oktober 2011

Melkpakje met Celebration Tilda van Hobbystunter

Hallo allemaal,

Zoals ik al zei, heb ik vandaag een knutseldagje gehouden. Mijn eerste creatie zien jullie pas als de nieuwe challenge bekend wordt gemaakt bij de Magnolia Chickies. Dus nog heel even geduld. Het is trouwens een hele leuke challenge, vond ik zelf.
Daarna heb ik deze creatie gemaakt.


Het is een melkpakje uit het tijdschrift Kadoosjes. Ik heb witte cardstock en papier gebruikt uit een blokje van The Paper Studio, genaamd Mirabelle. Deze heb ik een keer meegenomen toen we op vakantie waren in Florida.
De stempel van Tilda komt bij de Hobbystunter vandaan, het is een Celebration, en ik vond haar echt schattig.

Ik heb voor Tilda o.a. de volgende kleuren Distress Ink gebruikt: Tattered Rose, Worn Lipstick, Antique Linen, Vintage Photo, Forest Moss, Old Paper, Frayed Burlap, Fired Brick, Brushed Corduroy en Walnut Stain.

De tekst heb ik gestempeld op een Doohickeylabel van Magnolia. Het is een stempeltje van Nicole Verkooijen. De randjes heb ik gesponsd met Frayed Burlap.

Achter Tilda en op de achterkant heb ik met witte cardstock nog een stans geplackt van Spellbinders Shapeabilities, floral doily motifs. Op de achterkant heb ik er een enorme bloem op gedaan van Marianne Design, met een grote parelbrad.


Het kant komt uit de winkel van Doe@ding
De linten komen van de Action volgens mij. Die had ik al een poos liggen.

Om het als een echt kadootje te presenteren heb ik er cellofaanpapier omheen gedaan met hetzelfde lint wat ik op het pakje heb gebruikt.
Ik hoop dat mijn collegaatje, die bijna jarig is, het een leuk kadootje vind. De inhoud weet ik wel zeker, het zijn Rafaello chocolaatjes hihi.

Zo, dit was mijn projectje van deze middag. Ik ben weer zeer benieuwd naar jullie reacties.

Veel liefs Yvonne

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk doosje heb je gemaakt, ziet er erg mooi uit, het stempeltje is een schatje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OMG, Yvonne, wat is dit mooi zeg!!!! Ik ben er even helemaal stil van en wat een werk zit hierin. Je collega zal er zeker heel blij mee zijn! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk, daar is je collega vast heel erg blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterend melkpakje yvonne
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een gaaf cadeau'tje voor je collega'tje.
    Dacht eerst dat het voor mij was maar helaas.
    Heel mooi gemaakt meissie, mijn complimenten hoor.
    Groetjes van Ma

    BeantwoordenVerwijderen