donderdag 20 oktober 2011

WinterTilda

Hallo allemaal,

Een paar dagen geleden heb ik dit kaartje al gemaakt, maar ik had nog geen tijd om hem online te zetten. Ik heb het nieuwe papier van Magnolia gebruikt. Schitterend papier trouwens. Dit is ook te winnen bij de halloweenchallenge van DMCC.


Voor de schitterende nieuwe Tilda uit de wintercollectie heb ik o.a. de volgende kleurtjes Distress Ink gebruikt: Tattered Rose, Worn Lipstick, Antique Linen, Vintage Photo, Peeled Paint, Forest Moss, Faded Jeans, Chipped Sapphire, Barn Door, Aged Mahogany en Weathered Wood.


De randen van het papier heb ik gedistressed met mijn nagel en gesponsd met Frayed Burlap en Walnut Stain. De randjes van bloemetjes heb ik gesponsd met Barn Door en het lint, de brad en het bedeltje had ik nog op voorraad. Verder heb ik met de Perlenpen her en der parelrandjes gemaakt.

Ik was zelf heel tevreden over het resultaat en hoop dat jullie hem ook heel leuk vinden.

Lieve groetjes,
Yvonne

7 opmerkingen:

  1. schitterend kaartje yvonne
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kerstkaart, met heel mooi papier gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi schoonzus,

    Wat heb je toch weer een lief kaartje gemaakt.

    Groetjes Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart heb je gemaakt, Yvonne.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje. Die bloemenhoek is prachtig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben net je blog gaan volgen.
    Ik probeer een beetje te stempelen en inkleuren met aquamarkers en mss in de toekomst met distress. Ik ben dus overal aan het kijken hoe en wat. Jouw kaarten vind ik werkelijk superrrrrmooi!

    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen