dinsdag 18 oktober 2011

Halloween Challenge bij The Dutch Magnolia Chickies

Hallo allemaal,

Afgelopen zaterdag is de nieuwe challenge bij The Dutch Magnolia Chickies van start gegaan. Dit keer is het thema Halloween.
Voor deze challenge heb ik deze kaart gemaakt

Het designpapier is uit een blokje van Athentique en de serie heet Glowing. Voor Tilda heb ik o.a. de volgende kleurtjes Distress Ink gebruikt:
Tattered Rose, Worn Lipstick, Antique Linen, Vintage Photo, Black Soot, Wild Honey, Rusty Hinge, Stormy Skye, Faded Jeans, Brushed Corduroy en Walnut Stain.
Er achter heb ik een stukje Jute geplakt en hieraan twee charms bevestigd met kettingsluitinkjes. Verder nog wat bloemen uit voorraad en de tekst heb ik zelf geprint. Ook heb ik mijn nieuwe speeltje weer uitgeprobeerd, de Hotfix. Leuk speelgoed hihi.

Voor de creaties van de andere DT leden kun je hier klikken.

De prijs is heel leuk, namelijk een papierpakket van Magnolia, uit de kerstcollectie. Heeeeeel mooi papier. De prijs wordt beschikbaar gesteld door Miekelotte

Nou, ik hoop dat jullie het kaartje weer leuk vinden en ben zeer benieuwd naar jullie reacties.

Lieve groetjes Yvonne

7 opmerkingen:

  1. Wauw Yvonne, wat een supermooie kaart weer meis! Prachtige details ook en supermooi ingekleurd met distress!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een gave kaart, prachtige kleuren en wat een heerlijk "spooky" Tilda.

    groletjes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yvonne, je kaart is super leuk! Tot morgen.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 100 punten Yvonne, hij is helemaal boo-oo-ooh!!!!

    Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterende kaart yvonne
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het een echte Halloween kaart geworden, ziet er erg leuk en griezelig uit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hee Yvonne, Leuke kaart, maar vooral ook een leuke stempel(Knipoog;))


    Groetjes Steffie

    BeantwoordenVerwijderen