zaterdag 29 oktober 2011

Zooooooveel liefde en Liggende Tilda

Hallo allemaal,

Deze twee kaartjes heb ik afgelopen dagen gemaakt. Ze zijn voor de Magnoliagroep Nederland, een regenkaartje en een maatjes kaartje.

De eerste is gemaakt met groene cardstock op een cremekleurige kaart. ik heb papier uit een vintage blokje gebruikt.

Voor Tilda heb ik o.a. de volgende kleurtjes Distress Ink gebruikt: Tattered Rose, Worn Lipstick, Antique Linen, Vintage Photo, Shabby Shutters, Forest Moss, Victorian Velvet Fired Brick, Aged Mahogany en Weathered Wood.

De tekststempel is van Nicole Verkooijen en ik heb er een mooi kantje achter geplakt en wat roosjes en een mooie bloem gesponsd met Victorian Velvet.
Ook heb ik met de perlenpen een boel pareltjes gemaakt.



Voor de volgende kaart heb ik een witte kaart gebruikt, met hierop groene en blauwe cardstock en papier van Pion.

Voor Tilda heb ik o.a. de volgende kleurtjes Distress Ink gebruikt:
Tattered Rose, Worn ipstick, Antique Linen,Vintage Photo, Walnut Stain, Bundled Sage, Forest Moss, Stormy Skye, Chipped Sapphire en Frayed Burlap.

De tekststempel is weer van Nicole Verkooijen en hetzelfde kantje heb ik weer gebruikt, het is ook zo mooi!
Papieren roosjes en een roosjeskant en de perlenpen maken het geheel weer af.



Ik hoop dat jullie mijn kaartjes weer mooi vinden en ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden.

Lieve groetjes Yvonne

2 opmerkingen: