zaterdag 29 oktober 2011

Boekkaartje

Hallo allemaal,

Vanochtend heb ik voor de oom en tante van mijn man, die op hele late leeftijd toch maar in het huwelijksbootje zijn gestapt, een boekkaartje gemaakt.
Ik heb hiervoor de lieve stempel van Tilda met bruidsmeisje gebruikt.
Het papier wat ik heb gebruikt is van Pion, op witte cardstock.

Op de voorkant heb ik er ook nog een blaadje en wat mooie roosjes op geplakt.

Aan de binnenkant heb ik een mooie tekst geprint en hier ook blaadjes en roosjes bij geplakt.

de linkerbinnenzijde heb ik ook beplakt met hetzelfde Pionpapier en hier een pocket gemaakt waar een labeltje in past.

Zo ziet het geheel er aan de binnenkant uit.


Ik heb voor Tilda en het meisje dezelfde kleurtjes gebruikt, nl.:
Tattered Rose, Worn Lipstick, Antique Linen, Vintage Photo, Walnut Stain, Frayed Burlap, Dried Marigold, Bundled Sage en Mustard Seed.

Ik heb de parelketting en in het haar van Tilda de accentjes met de parelpen gemaakt.

Ik hoop dat jullie hem mooi vinden.

Lieve groetjes Yvonne

6 opmerkingen:

  1. Het is heel romantisch Yvonne en je hebt dus toch mooie roosjes gevonden!!!

    Fijn weekend, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige gemaakt, Yvon! Heel mooi ingekleurd.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Yvonne, erg mooi ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel romantisch kaartje en je hebt de stempel prachtig ingekleurd.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,
    wat een prachtige kaart! Heel mooi gemaakt.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen