woensdag 2 november 2011

Nieuwe challenge bij Dutch Machnolia Chickies

Hallo allemaal,

Op 1 november, is de nieuwe challenge van start gegaan bij de Chickies. Het thema is dit keer....maak een kaart met je favoriete Magnoliastempel. Ik heb gekozen voor de Celebrationstempel van de Hobbystunter, wat een schatje he!

Ik heb beige cardstock gebruikt, op een witte kaart. Met papier uit het blokje van Maja, Life in the Country.

Voor Tilda heb ik o.a. de volgende kleurtjes Distress Ink gebruikt: Tattered Rose, Worn Lipstick, Antique Linen, Vintage Photo, Old Paper, Frayed Burlap en Walnut Stain.
Ik heb het afgemaakt met mooi organza lint wat ik nog had, een grote parelbrad en mooie roosjes en besjes. Ik heb met de perlenpen overal pareltjes gemaakt.



De challenge duurt tot 15 november, en je kunt er hele leuke prijsjes mee winnen. Kom gauw kijken op de blog van The Dutch Magnolia Chickies wat voor mooie creaties mijn collega DTleden hebben gemaakt.

Lieve groetjes Yvonne

3 opmerkingen:

  1. schitterende kaart Yvonne, wat heb je dat papier mooi bewerkt ik zou het haast niet terug kennen.

    groetjes annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi!!! Ik vind de kleuren prachtig en Tilda is heel erg mooi ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje Yvonne, prachtige kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen