zondag 20 november 2011

Kaartje voor mijn moeder

Hallo allemaal,

Ik wil jullie dit kaartje even laten zien, die ik voor mijn moeder heb gemaakt. Ik mocht het er niet op zetten van haar, maar ze is 65 geworden, hihi.

Ik weet helaas niet meer welke kleurtjes Distress Ink ik precies heb gebruikt, want ik heb de kaart al verstuurd en vergeten de kleurtjes op te schrijven. Maar de voornaamste kleuren zijn: Tattered Rose, Worn Lipstick, Scattered Straw, Vintage Photo, Victorian Velvet, brushed Corduroy, Walnut Stain en voor de hartjes Fired Brick en Aged Mahogany.

Ik heb papier van Pion gebruikt, dit zit aan alle kanten van het kaartje, binnen, buiten en van achter. De stempel van Magnolia is de nieuwe Celebration van Creashop Duymelot.

De bloemen komen uit eigen voorraad. En ik ben weer bezig geweest met Hotfix steentjes.
Aan de binnenkant heb ik een label gedaan.

En de tekststempel aan de voorkant is van Nicole Verkooijen.

Ik hoop dat jullie hem mooi vinden, mijn moeder vond hem in ieder gevaal heeeeel mooi.

Lieve groetjes Yvonne

2 opmerkingen: