zondag 20 november 2011

Nieuwe Challenge bij DMCC, doe je mee?

Hallo allemaal,

De nieuwe challenge is van start gegaan bij DMCC, en de nieuwe challenge is: maak een kerstkaart met een magnoliastempel.
Voor deze challenge heb ik deze kaart gemaakt.

Ik heb gekozen voor een Frosty the Snowman stempel van Magnolia. De sneeuwpoppen zijn zo leuk! Ik heb hem ingekleurd met o.a. de volgende kleurtjes Distress Ink: Weathered Wood, Fired Brick, Aged Mahogany, Dried Marigold, Worn Lipstick en Black Soot.
Ik heb de bontkraag en de ster bewerkt met SticklesOok heb ik de bloemen en de ijskristallen een laagje stickles gegeven. In het midden van de ster zit nog een brad.

De bedeltjes had ik nog in voorraad en het lint met Let it Snow, heb ik een keer meegenomen van vakantie in Florida. Ik heb de strik vastgezet met een brad en de tekststempel is van Nicole Verkooijen.
Het papier dat ik heb gebruikt komt uit het blokje First Christmas van Paper en Pictures.

Komen jullie kijken op onze challengeblog? Leuker is het nog om mee te doen, want we hebben hele leuke prijzen.

Lieve groetjes Yvonne

1 opmerking: