zondag 20 november 2011

Nieuwe uitdaging voor mezelf...Aquamarkers van Letraset

Hallo allemaal,

Nog een berichtje? Ja, inderdaad. Ik heb op het moment niet veel tijd ivm een cursus die ik doe voor mijn werk, dus als ik de tijd heb, dan pak ik die even om te knutselen.

En dit is een hele uitdaging voor me geweest. Mij is gevraagd of ik ook wel eens iets anders wilde proberen dan Distress Ink, en ik ben wel voor een uitdaging te porren, dus ik heb volmondig JA gezegd. Nu moet ik zeggen dat het heel makkelijk is om bij het vertrouwde te blijven, maar het is zo verschrikkelijk leuk om iets nieuws uit te proberen. De Aquamarkers zijn van Letraset en zijn er in 39 kleurtjes en een blender. Ik heb nu 12 kleurtjes gekregen om uit te proberen en dit is het eerste resultaat.

Het papier dat ik heb gebruikt is uit het blokje Vintage Winter van Maja Design. Supermooi papier weer. Ik ben gek op Maja, zoals julle misschien wel hebben gemerkt.

De kleurtjes Aquamarkers die ik heb gebruikt zijn: Eggshell, Deco Peach, Frost Blue, Storm Blue, Flame Red, Rose Carmine, Sepia, Sunburst Yellow en Fern Green.
Ik ben zeer serieus aan het denken om mezelf de rest van de kleurtjes kado te geven voor de kerst, hihi. Het is heel leuk om mee te werken, maar ik heb graag de hele collectie, zodat ik mooi kan combineren en uitproberen.

Ik heb het geheel vrij simpel versierd, enkel met bloemen van Unique en nog wat uit voorraad, en wat Hotfix steentjes, omdat ik het papier te mooi vond om het niet goed te laten zien. Hopelijk zijn jullie het met mij eens.

Indien jullie vragen hebben over de Aquamarkers en de werkwijze, ben ik jullie graag van dienst.

Lieve groetjes, Yvonne

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Yvonne
    Je kaarten onder deze post zijn ook al zo mooi
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi kaartje!!

    Ik heb net ook de aquamarkers ontdekt en ben er mee aan het experimenteren. Vind het heel leuk, alleen jammer dat je ze bijna nergens meer vindt want nu zijn er de flexmarkers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Yvon,

    Ook met de Aquamarkers kleur je Tilda schitterend in. Het kaartje is prachtig geworden.
    Heel lief papier heb je gebruikt.

    Liefs,
    Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi yvonne
    erg leuk hoor je kaartjes ook met de markers is het weer een succes
    lang geleden heb ik je derwent overgenomen en flink uitgebreid,maar die aquamarkers staan ook op mijn verlanglijstje!
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen