zondag 31 juli 2011

Nieuw kaartje

Hallo allemaal,

Afgelopen vrijdag heb ik dit kaartje gemaakt. Wilde weer eens in bruintinten werken, dus zodoende.



Ik heb Tilda ingekleurd met o.a. de volgende kleurtjes Distress Ink: Tattered Rose, Worn Lipstick, Antique Linen, Frayed Burlap, Walnut Stain, Old Paper. Ik heb diverse stansjes gebruikt van Marianne Design (bloemen en blaadjes) en een stans van Spellbinders. Ik heb het afgemaakt met de Perlenpen, wat papieren roosjes en een mooi kantje. Het papier dat ik heb gebruikt is van Maja uit de Life in the Country serie.
Ik heb het papier gedistressed en met Frayed Burlap en Walnut Stain gesponsd.
In de roosjes heb ik nog een mooi glimmertje geplakt. en er achter eeen takje met de Martha Stewart pons uitgestansd.

Veel plezier!

Groetjes Yvonne

3 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje, die bloemetjes zijn ook erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw yvonne, wat een prachtige kaart en bruin is inderdaad erg mooi om te gebruiken! Helemaal super! Groetjes, chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar hadden we het donderdag nog over gehad, dat een kaart in bruin/neutraal tinten nog altijd heel leuk is om te maken. Deze voldoet helemaal, Yvonne. Héél mooi!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen