zaterdag 23 juli 2011

So sweet.

Hallo allemaal,

Ik heb echt hele leuke reacties gekregen op mijn vorige kaartje, en was ook superblij hiermee. Degene die het kaartje heeft gekregen vond hem ook fantastisch, en daar gaat het toch allemaal om!

Vandaag heb ik dit kaartje gemaakt. Ik heb Creme cardstock gebruikt, en papier van Magnolia en Maja Design, dit papier komt uit de winkel van Doe@ding in Spijkenisse. Mijn favo winkeltje.
Ik heb met een borderpunch van Martha Stewart een randje gemaakt. Natuurlijk met de perlenpen wat pareltjes gemaakt. Een zijdelint en bloemetjes en een mooie charm maken het geheel af.

De randjes van het papier heb ik met mijn nagel gedistressed, ik moet echt zo'n ding ervoor kopen, want ik sloop mijn nagels steeds. Tilda heb ik dit keer met o.a. de volgende kleurtjes Distress Ink ingekleurd: Tattered Rose, Worn Lipstick, Antique Linen,Frayed Burlap, Walnut Stain, Weathered Wood, Stormy Sky, Victorian Velvet, Peelep Paint, Aged Mahogany en Brushed Corduroy.

Ik heb met een Stans van Marianne Design ook nog een cirkel gestansd en deze achter Tilda geplakt om haar er lekker uit te laten springen.

Ik kijk uit naar jullie reacties!

Liefs Yvonne

2 opmerkingen:

  1. Ohw, wat een schatje, Yvonne. Heel mooi gemaakt!
    Groetjes Anneke. Tot donderdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAUW WAUW EN NOG EENS WAUW! Wat een bjoetie van een kaart! Groetjes, chantal

    BeantwoordenVerwijderen