zondag 17 juli 2011

Wishing You...

Vanmorgen heb ik de finishing touch gegeven aan deze creatie. Het was een leuk projectje om te maken en ik wilde weer eens iets anders dan een "gewone" kaart maken.
Dit is de voorkant van het kaartje, hij opent in het midden en ik heb het geheel met een stukje klitteband voor de stevigheid dichtgeplakt.
Dit zie je als je het kaartje open maakt.
detailfoto van de linkerkant.
detailfoto van het middengedeelte.
detailfoto van het rechtergedeelte.
Dit zie je als je het middengedeelte openklapt.
detailfoto van het linkergedeelte.
detailfoto van het middengedeelte.
detailfoto van het rechtergedeelte.
en een foto van de achterkant.

Ik heb 5 stempels gebruikt en deze ingekleurd met distress ink. Ik heb er niet teveel versiersels op gedaan om het geheel een beetje rustig te houden. De teksten bij de stempels heb ik uitgeprint en de teksten op de tags heb ik gestempeld met clearstamps uit mijn collectie.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Liefs Yvonne

5 opmerkingen:

  1. Wauw, Yvonne wat super mooi!!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat wij ervan vinden? Ik vind hem supers zeg! Beeldschoon en wat een werk zit hierin. Ik ben er stil van! Groetjes, chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf kaartje, zoveel te zien, en zo'n mooi geheel. Toppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superb card Yvonne, so many pretty tildas, beautifully coloured and gorgeous papers too. hugs Teresa xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze kaart is heeeeeeeel gaaf, mijn complimenten.
    Ik kan zien dat je vakantie hebt hi hi hi.
    Super gemaakt, het is een beauty!!!!
    Liefs ma

    BeantwoordenVerwijderen