zaterdag 23 juli 2011

Christmas in July

Hoi allemaal,

Op een gegeven moment moet je er weer aan geloven, wil je ze allemaal op tijd afhebben.....juist.....de kerstkaartjes. Ik ben er dus mee begonnen en dit is het eerste resultaat.
Ik heb groene cardstock gebruikt en designpapier van House of Art, die ik een keer op de braderie hier in het dorp heb gekocht.
De stempel van Frosty heb ik ingekleurd me o.a. de volgende kleurtjes Distress Ink: Weathered Wood, Worn Lipstick,Spiced Marmelade, Aged Mahogany, Barn Door, Wild Honey, Black Soot en Forest Moss.
De stempel van de kerstbomen is ook van Magnolia, die heb ik ingekleurd met Pine Needle en ik heb met kunstsneeuw een laagje op de takjes gemaakt. De tekststempel is ook van Magnolia. Ik heb met de takjespons van Martha Stewart wat takjes uitgeponsd en deze achter de witte bloemetjes geplakt. Om het trapeffect niet uit te laten zakken heb ik een touwtje gespannen tussen de trapjes. Nou, voor een eerste kaart dit jaar, vond ik hem wel geslaagd. Hier zien jullie nog een foto van de zijkant.

Ik ben weer benieuwd wat jullie er van vinden, en lees jullie reacties graag!

Groetjes Yvonne

5 opmerkingen:

  1. Wauw, die is gaaf geworden Yvonne, je bent aardig bezig geweest.
    Heel leuk model kaart, kan je heel leuk opvullen aan de lage kant.
    Mijn complimenten weer hoor, het is een beauty!
    Liefs van ma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Yvonne, wat een gave kaart zeg. Ik maak zelf geen kerstkaarten, maar die van jou mag er zijn en dat belooft zeker voor wat er nog komen gaat! Groetjes, chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er erg leuk uit!!!
    Ben meteen volger geworden.
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kan niet vroeg genoeg beginnen, erg leuke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke kerstkaart, Yvonne.
    Ben volger bij je geworden.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen