woensdag 6 juli 2011

Schuifkaart Tilda

Hallo Allemaal,

Vandaag ziek thuis... kan alleen niet in bed liggen, dus na wat op de bank gehangen te hebben kriebelde het toch en heb ik dit kaartje gemaakt. Het is een zogenaamde "schuifkaart". Het patroon komt uit Hobbyjournaal nummer 64.
Ik heb een witte vierkante kaart gebruikt, en zalmkleurige en beige cardstock. Ook heb ik designpapier van Prima Marketing gekozen, mooi met roosjes. Voor Tilda heb ik o.a. de volgende kleurtjes Distress Ink gebruikt: Tattered Rose, Worn Lipstick, Antique Linen, Frayed Burlap, Walnut Stain, Bundled Sage, Peeled Paint, Weathered Wood, Brushed Corduroy, Pumice Stone en Dries Marigold.




Ik heb de randjes van de papiertjes gedistressed met mijn nagel en een verweerde look gegeven met Frayed Burlap, Walnut Stain en Antique Linen. Met een swirl stempel van Viva Decor heb ik wa accentjes om Tilda heen gestempeld. Ik heb jute achter het plaatje geplakt en het geheel opgeleukt met diverse bloemen. Normaal steek ik de steeltjes achter de kaart, maar nu heb ik de steeltjes om een staafje heen gewikkeld zodat je leuke springveertjes krijgt (gezien op YouTube). Aan een van de veertjes heb ik een rooscharm gehangen. Ik heb een tekststempel uit eigen collectie gebruikt en het geheel weer afgemaakt met pareltjes uit de Perlenpen.

Hier zie je een plaatje van de zijkant.


En hier een als hij opengeschoven is.


Ik ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden.

Lieve groetjes, Yvonne

4 opmerkingen:

  1. hij is gewoonweg geweldig ! super kaart !!!!
    veel beterschap,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ondanks dat je ziek bent Yvonne is je kaart prachtig geworden. Beterschasp!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. beterschap meis of misschien ben je al weer op haahaha prachtige kaart
    blogger doet het weer even en ik dacht meteen benutten hahha
    doei liefs,ans xxx

    BeantwoordenVerwijderen