vrijdag 3 juni 2011

2e Challenge bij The Dutch Magnolia Chickies Challenge Blog

Hallo allemaal,

De eerste challenge bij The Dutch Magnolia Chickies Challenge Blog is voorbij. De gelukkige winnaar is Helga! Gefeliciteerd meid.
Dus werd het tijd voor de volgende challenge. Die gaat vandaag in, en er is dit keer gekozen voor een thema, en wel...een Zomerse Creatie met een Tilda of Edwin erop. Je kunt alles erover lezen op de blog van The Dutch Magnolia Chickies.
Als voorbeeld voor deze challenge heb ik deze kaart gemaakt.

Het zijn stempels uit de nieuwe serie van Magnolia, de Sweet Rainbow Collection. Ik was gelijk helemaal verliefd op deze super mooie stempels, en jullie zullen ze nog wel regelmatig voorbij zien komen hier.
Ik heb het papier van de Sweet Rainbow Collection gebruikt en bijna al mijn kleurtjes Distress Ink voor de stempels gebruikt hahaha, heerlijk is dat. Ik heb de tekst uitgeprint en op blauwe cardstock geplakt. Verder heb ik jute achter de plaatjes gebruikt en er een aantal bloemen tussendoor gestoken. Ik heb het afgemaakt met ScrappersFlos en de Perlenpen.

Kom en doe mee met onze challenge op The Dutch Magnolia Chickies Challenge Blog. We hebben nu ook een nieuwe sponsor erbij, en vanaf nu gaan we 2 keer per maand een challenge houden. Hou het dus goed in de gaten!

Lieve groetjes Yvonne

4 opmerkingen:

  1. Hoi Yvonne....
    had deze kaart ook al op het challengeblog gezien. Vind 'm écht zomers; geweldig!!!
    CG Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, Yvonne! Zomerse kan haast niet.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is weer een plaatje Yvonne.
    Knap gedaan met al je kleurtjes hi hi.
    groetjes van Ma.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi, lief kaartje is dit, ik ben je volger geworden hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen