zondag 12 juni 2011

Strawberry Tilda

Hoi allemaal,

Nog even op de valreep kaartje nummer 4 gemaakt vandaag. Deze is ook voor de Magnolia Groep. Ik vond het leuk om iets met felle kleurtjes te doen, vandaar de aardbeitjes.

Ik heb Magnoliapapier uit de Sweet Rainbow Collection gebruikt, net als de stempel. Voor Tilda heb ik de volgende kleurtjes Distress Ink gebruikt: Tattered Rose, Worn Lipstick, Antique Linen, Walnut Stain, Shabby Shutters, Peeled Paint, Fired Brick, Aged Mahogany, Scattered Straw, Frayed Burlap en Black Soot. Ik heb een randponds gebruikt en daar doorheen Scrappersflos geregen. Met de Nestabilities Large Oval en Large Oval Scallop heb ik een achtergrondje gemaakt voor Tilda. Ik heb met de Perlenpen nog wat pareltjes gemaakt.

Groetjes Yvonne

5 opmerkingen:

  1. hij is gewoon superleuk ! heel erg mooi ingekleurd,
    geslaagd dus,
    grotejes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hai Yvonne, wat een parchtige dame heb je weer gemaakt! leuk zo met het magnolia papier! groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, Yvonne. Je hebt 1e pinksterdag goed besteed ;lol)
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie en vrolijk zomers kaartje yvonne

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart! Ikzelf borduur heel graag kaarten, sinds kort, maar dit vindt ik ook supermooi!
    Maar durf niet zo goed er aan te beginnen, lijkt me zeer verslavend,hihi. Ik moet ook nog ff wennen aan blogs, hoe het allemaal werkt enzo.
    Groetjes Pouwla.( kaartenkast)

    BeantwoordenVerwijderen