maandag 16 mei 2011

Happy Brown Birthday

Hoi Hoi Allemaal,
Dit kaartje heb ik vandaag gemaakt om mee te doen aan de kleurwedstrijd van de Kaartenkast op Clubs.nl.
Het is een kleurthema, en zoals je wel kunt zien is het thema deze keer: Bruin.
Ik heb gebruikt: Bruine en beige cardstock, designpapier van Cappella Paper Pad, CreaTables voor de grote bloem een de blaadjes welke ik heb gesponsd met Frayed Burlap, papieren bloemen, bewerkt met Frayed Burlap, een strikje in 2 kleurtjes organzalint, diverse lintjes, een springveer en parelaccentjes met de Perlenpen.
Voor Tilda heb ik de volgende kleurtjes Distress Inkt gebruikt: Tattered Rose, Worn Lipstick, Antique Linen, Walnut Stain, Old Paper, Pumice Stone, Frayed Burlap en Vintage Photo.
Ik ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden. Veel plezier allemaal!

Liefs Yvonne

4 opmerkingen:

  1. Je kaart is prachtig! Heb het zelf nog maar heel weinig gedaan een kaart in één kleur, maar ik vind het heel mooi. Ook maar eens proberen.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Yvonne, je kaart is ook weer prachtig zeg. Bruin is samen met roze ook een van mijn favoriete kleuren, dus zat ik weer even flink te genieten van je mooie kleurenkaart! Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is weer een beauty Yvonne, mijn complimenten hoor!!
    Kleuren zijn heel mooi gebruikt!!
    Groetjes Ma.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee Yvonne,

    Je kaart is echt mooi geworden!!!
    Moet toch echt een x een cursus bij je volgen haha!

    Groetjes Steffie

    BeantwoordenVerwijderen