zaterdag 7 mei 2011

It's Raining...

Hoi allemaal,
Vandaag heb ik dit kaartje afgemaakt. Het is een al wat oudere stempel van Magnolia, maar hij blijft lief. Ik heb hem ingekleurd met, hoe kan het ook anders...Distress ink. Ik heb de volgende kleurtjes gebruikt: Tattered Rose, Worn Lipstick, Antique Linen, Walnut Stain, Dusty Concord Milled Lavender, Stormy Sky, Chipped Saphire, Fired Brick en Aged Mahogany.


Voor de achtergrond heb ik dit keer Magnoliapapier gebruikt en de tekst heb ik op de pc uitgeprint. Ik heb een bedeltje bevestigd met jumpringetjes en een kettingslotje, en het geheel opgevrolijkt met papieren roosjes op paper flowers die ik heb gesponsd met Stormy Sky. Ik heb er wat mooie blaadjes achter gedaan en met (jaja, ik kan niet zonder) de Perlenpen heb ik wat parelaccentjes gemaakt. Achter het stempeltje heb ik nog een mooi lintje geplakt.
Fijne dag nog allemaal!

1 opmerking:

  1. Prachtige kaart weer Yvonne en heel mooi ingekleurd.
    Mijn complimenten weer hoor!!!
    groetjes en een hele fijne dag
    mammie

    BeantwoordenVerwijderen