zondag 8 mei 2011

Always Friends

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik dit kaartje gemaakt. Ik had deze stempel al een poosje liggen en er nog niet echt iets mee gedaan. Hoogste tijd dus.


Ik heb de volgende kleurtjes gebruikt: Tattered Rose, Worn Lipstick, Antique Linen, Walnut Stail, Frayed Burlap, Mustard Seed, Dried Marigold, Victorian Velvet, Stormy Sky, Black Soot, Weathered Wood en Spun Sugar. Ik heb dit keer papier gebruikt van Maja Design, de swirl is een Doohickey en de blaadjes zijn creatables. Ik heb een stukje jute gebruikt en een pin met parels hier doorheen gestoken. de Bloemen waren wit en creme en die heb ik bewerkt met Tattered Rose. Het tekststempeltje is van Hero Arts, en de pareltjes zijn weer met de Perlenpen gemaakt.
Ik was zelf zeer tevreden met het resultaat, ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Groetjes Yvonne

3 opmerkingen:

  1. Het is weer een beauty Yvonne, mijn complimenten hoor.
    Mooie zachte kleurtjes heb je gebruikt, toppie!!!
    groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Yvonne, nou hier ben ik hoor! Ik ben gelijk volger van je geworden, want je hebt zulke mooie kaarten! Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaartjes maak jij. Wij zijn meteen volger van je geworden.
    Groetjes Astrid &Larissa

    BeantwoordenVerwijderen