zondag 3 februari 2013

Februari wedstrijd De Schatkist

Hallo Allemaal,

Voor de februari wedstrijd bij de Schatkist hebben we een hele leuke uitdaging. Maak een Liefdes/Valentijnskaart.

Je hoeft hiervoor geen wachtwoord aan te vragen maar je moet je creatie wel voor 28 februari 20:00 uur inleveren.

Je kunt dan dit hele leuke prijsje winnen, beschikbaar gesteld door Marlous van Doe@Ding.

 
 
Ook hebben we nog een extra wedstrijd. Een tasje naar patroon. En ook hieraan is een leuk prijsje verbonden.

De bedoeling is dat je in het forum een wachtwoord aanvraagt, en dan kun je het patroon voor dit tasje aanvragen. Als je het wachtwoord aanvraagt, wordt er wel van je verwacht dat je voor 28 februari 20:00 uur een foto instuurt met je creatie.
Ik heb dit tasje als voorbeeld hiervoor gemaakt. Ik heb een mal van Marianne Design gebruikt als achtergrond, op witte cardstock. Met rode cardstock heb ik gemat. Dit geldt ook voor de hartjes van Marianne Design. De roosjes heb ik bij Doe@Ding vandaan.
 
 

 
 Vanaf de zijkant ziet het er zo uit:


 
 Hier een detailfoto van onze kleine Cupido


Voor haar heb ik o.a. de volgende kleuren Distress Ink gebruikt: Tattered Rose, Worn Lipstick, Weathered Wood, Pumice Stone, Scattered Straw, Vintage Photo, Frayed Burlap, Fired Brick en Aged Mahogany

Op de achterkant heb ik een tekst stempel geplakt van Nicole Verkooijen


 
Deze heb ik op een mal van Marianne Design geplakt, welke ik ook heb gebruikt aan de voorkant.
 
 
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden, en misschien wel even een kijkje nemen op onze club.
 
 
Veel liefs,
Yvonne



5 opmerkingen:

  1. hoi
    wat een leuk tasje zeg!
    prachtig afgemaakt
    en een kaartje voord e schatkist komt er aan!
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi yvonne
    ik heb een kaartje die ik mee wil laten doen bij de schatkist
    maar heb geen idee hoe
    ben wel op de pagina geweest maar waar en hoe voeg ik dan iets toe??
    gr ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Ineke,
    Wat leuk dat je weer even komt kijken, en nog leuker dat je mee wilt doen met onze wedstrijd bij De Schatkist. Je moet wel een account hebben/aanmaken bij www.clubs.nl
    Dan kun je lid worden van onze club en meedoen met elke maand minimaal 1 leuke nieuwe wedstrijd met nog leukere prijzen. In het forum kun je verdere vragen over het plaatsen van je kaartje stellen. Je wordt dan verder geholpen.
    Ik ben heel benieuwd, liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oke dankjewel
      zal eens zien of met het lukken gaat
      gr ineke

      Verwijderen
    2. Hoi Ineke,
      Ik zag dat je al wat had geschreven in het Forum. Wil je je even apart in een nieuw topic voorstellen? Je wordt dan omgezet naar lid. Je kunt je foto dan uploaden in de foto-album post Nieuw Binnen. Foto mag op de langste kant niet groter zijn dan 350 pixels. Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag
      Liefs Yvonne

      Verwijderen