zaterdag 9 februari 2013

Drip Drop Tilda, Thinking of You

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik dit kaartje afgemaakt. Het is even stil blijven liggen vanwege de griep, maar vandaag voelde ik me iets beter. Dus heb ik alles bij elkaar gezocht en geprobeerd er iets moois van te maken.


 
 
Het is een kaartje met de Magnolia Special van Creashop Duymelot. En ik wilde met deze inzending ook meedoen met hun wedstrijd op hun blog; Maak een kaart met deze stempel.
 
Tevens wil ik het kaartje mee laten doen met de wedstrijd van de Magnolia Chickies.
 
 
 
Ik heb witte, blauwe en grijze cardstock gebruikt, met papier van Magnolia.



 
 
 Tilda heb ik o.a. ingekleurd met de volgende kleurtjes Distress Ink: Tattered Rose, Worn Lipstick, Antique Linen, Vintage Photo, Walnut Stain, Weathered Wood, Stormy Sky en Chipped Sapphire
 

 

Voor de blaadjes heb ik een stans van Magnolia gebruikt. De roosjes heb ik gesponsd met Weathered Wood en komen bij Doe@Ding weg.

 
 
De tekststempels zowel op de voorkant als op de achterkant zijn van StampinUp. De vlindertjes zijn van Marianne Design.

Ik hoop dat jullie hem mooi vinden.

Lieve groetjes,

Yvonne
 

19 opmerkingen:

  1. gelukkig voel je je wat beter ! heel erg mooi kaartje ! de kleurtjes zijn helemaal top !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Martina, leuk dat je langs bent gekomen

      Liefs Yvonne

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Hallo Desiree,
      Bedankt voor je compliment en leuk dat je even bent komen kijken

      Liefs yvonne

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. Hoi Karin, bedankt voor je bezoekje en je complimentje

      Liefs yvonne

      Verwijderen
  4. Wauw Yvonne, wat een supermooie kaart en bedankt voor je deelname aan onze wedstrijd bij Duymelot Design Team! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Chantal! Jouw voorbeeldkaartjes was ook supermooi!

      Verwijderen
  5. Ziet er heel goed uit.
    Ben gek op blauwe kaarten.
    Dank je wel voor het meedoen bij DMCC.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marianne, ben niet zo van de blauwe, maar af en toe vind ik het wel leuk om te doen. Bedankt voor je berichtje,

      Liefs Yvonne

      Verwijderen
  6. prachtige kaart ,mooi van kleur

    bedankt voor je deelname aan dmcc
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supergaaf kaartje Yvonne, helemaal geweldig en de binnenkant ook heel mooi gedaan....volgens opdracht.
    Leuk dat je meedoet bij DMCC, liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Plony, leuk dat je even bent komen kijken en bedankt voor je complimentje!

      Liefs Yvonne

      Verwijderen
  8. Prachtige kaart. Yvonne. Leuk dat je eens met ons mee doet.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anneke,
      Ik hou jullie toch wel een beetje in de gaten hoor ;)
      Leuke wedstrijd, veel succes

      Liefs yvonne

      Verwijderen
  9. Hoi Yvonne,

    nou de griep heeft je er niet van tegen gehouden om een mooie kaart te maken met drip drop Tilda, top hoor!
    Gezellig ook dat je meedoet met de challenge van ons Duymelot team, we zien je graag de volgende challenge ook weer natuurlijk,

    creatief liefs,

    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Yvonne,

    nou de griep heeft je er niet van tegen gehouden om een mooie kaart te maken met drip drop Tilda, top hoor!
    Gezellig ook dat je meedoet met de challenge van ons Duymelot team, we zien je graag de volgende challenge ook weer natuurlijk,

    creatief leifs,

    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Mary,

      Dank je wel voor je complimentje. En ik ga zeker in de gaten houden wat de volgende challenge wordt :)

      Liefs Yvonne

      Verwijderen