maandag 11 februari 2013

Magnolia Tilda

Hallo Allemaal,

Gisteren heb ik dit kaartje gemaakt.
Ik wil ermee deelnemen aan de eerste challenge bij Time for Magnolia Challenge.
Het is een Anything Goes challenge.


 
 
Voor deze kaart heb ik witte, bruine en groene cardstock gebruikt, samen met Designpapier van Basic Grey. De stans achter Tilda is van Marianne Design en daarachter heb ik een rand gemaakt die geponst is met een Fiskars randpons.


 
 
 
Ik heb Tilda gemaskerd met een hekje. Voor het inkleuren heb ik o.a. de volgende kleuren Distress Ink gebruikt: Tattered Rose, Worn Lipstick, Antique Linen, Vintage Photo, Walnut Stain, Bundled Sage, Victorian Velvet, Peeled Paint, Frayed Burlap en Gatthered Twigs
 
 
 
 
De bloemen had ik nog op voorraad en de takjes zijn van een Martha Stewart pons. De hoekjes die ik heb gemaakt, zijn van een stans van de Cuttlebug. Ik heb met de Perlenpen pareltjes gemaakt.
Het kant komt bij Doe@Ding vandaan. 
 


 
 
De tekststempel is van Nicole Verkooijen.
 
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.
 
Liefs Yvonne

10 opmerkingen:

  1. Wauw Yvonne, wat een schitterende kaart meis! Superkleuren en prachtig gemaskerd! Bedankt voor je deelname aan onze Time for Magnolia Challenge en succes! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Chantal, leuk dat je even bent komen kijken!

      Liefs Yvonne

      Verwijderen
  2. Wat een mooie kaart en mooie kleuren heb je gebruikt. Ook de stempel vindt ik super.
    groetjes Desiree

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Desiree,

      Leuk dat je even bent komen kijken en bedankt voor het complimentje

      Liefs Yvonne

      Verwijderen
  3. Schitterend kaartje Yvon. Mooie kleurtjes gebruikt. Lekker vrolijk. En super ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat n mooie kaart heb je gemaakt Yvonne en leuk dat je mee doet met de Time for Magnolia challenge!

    Groetjes margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je lieve compliment Margreet.

      Groetjes Yvonne

      Verwijderen
  5. Wat een hele mooie kaart heb je gemaakt Yvonne, bedankt voor je deelname bij TFMC. groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marga,
      Leuk dat je even bent komen kijken. Bedankt voor je lieve reactie,

      Groetjes Yvonne

      Verwijderen