dinsdag 12 februari 2013

Even de Winter Vergeten

Hallo Meisjes,

Ik heb een beetje genoeg van het winterse weer en daarom ook een beetje warmer kaartje gemaakt.
Deze kaart wil ik gebruiken als 2e inzending voor Time for Magnolia Challenge, want je mag met 2 kaartjes meedoen, hihi.

 
Voor dit kaartje heb ik witte en zalmroze cardstock gebruikt, samen met design papier uit het blokje Vintage Summer van Maja Design. Supermooi papier! De randjes heb ik gedistressed en gesponst met Antique Linen en het randje geaccentueerd met Vintage Photo.


 
 
Deze superschattige Tilda heb ik ingekleurd met o.a. de volgende kleurtjes Distress Ink:
Tattered Rose, Worn Lipstick, Antique Linen, Vintage Photo, Walnut Stain, Scattered Straw, Rusty Hinge, Victorian Velvet, Weathered Wood en Bundled Sage.
 


 
 
Met de BowDabra heb ik deze strik gemaakt met diverse stukjes lint en kant uit voorraad. Met een parelbrad heb ik het afgemaakt.
 
De bloemen komen uit voorraad en de witte kantrand is een pons van Martha Stewart. De pareltjes zijn van Stampin Up.


 
De tekststempel is weer van Nicole Verkooijen, die blijf ik leuk vinden.
 
Ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden.
 
Liefs Yvonne

12 opmerkingen:

  1. Hoi Yvonne,
    Je hebt een geweldig mooie kaart gemaakt en ik geloof ik moet toch mijn kleine Bowdabra eens uit de kast halen en oefenenen.en fijne avond
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Cindy,
      Ik had hem ook al een poosje liggen en er nog niets mee gedaan. Ik moest eerst een laag stof er af blazen haha.
      Leuk dat je even bent komen kijken en bedankt voor je lieve reactie.

      Liefs Yvonne

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Dank je wel Doris. Leuk dat je even bent komen kijken

      Liefs Yvonne

      Verwijderen
  3. hey yvonne,

    wat een heerijk kaartje zeg, ja ik snap je gevoel helemaal hoor, die winter mag van mij ook wel plaats gaan maken voor de lente/zomer, weg met de kou :)
    Maar je kaartje is zeker goed gelukt, wat een schatje zeg echt heel leuk.

    Verder wil ik je nog bedanken voor het berichtje op mijn blog, ik dacht ik ga gelijk eens even bij jou neuzen en er staat ook genoeg leuks op hoor.

    groetjes en een fijne avond
    angelique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Angelique,

      Leuk dat je even terug komt hoppen. Bedankt voor je complimentje.
      Altijd leuk om even bij een ander te neuzen om een beetje inspiratie op te doen, of nieuwe ideetjes en technieken, vind ik.
      Ben een poosje niet zo heel actief geweest, maar nu weer volop erin.

      Ik kom gauw weer eens bij je gluren

      Liefs Yvonne

      Verwijderen
  4. Mooi kaartje heb je weer gemaakt. En idd van mij mag de lente ook komen!
    Groetjes Desiree

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Desiree,

      Dank je wel voor je complimentje. Leuk dat je even bent komen kijken.
      Het wordt echt hoog tijd voor het voorjaar. Gelukkig is dat nu dichterbij dan de herft en de volgende winter, hihi.

      Liefs Yvonne

      Verwijderen
  5. wauw dit is ook al weer zo'n bjoetie zeg!
    Leuk dat je ook met een 2e kaartje mee doet met onze challenge op het Time for Magnolia challengeblog,

    Groetjes margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi Margreet,

      Ook bedankt voor dit complimentje, ik ben op dreef geloof ik, hihi
      Jammer dat je maar 2 keer mee mag doen.

      Groetjes Yvonne

      Verwijderen
  6. Wauw Yvonne!!! Wat een topper weer meis en wat heb je dit toch mooi ingekleurd! Bedankt voor je deelname aan onze Time for Magnolia Challenge! Lieve groetjes,Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Chantal,
      Leuk dat je even langs komt. En bedankt voor je complimentje.
      Vond het ook heel leuk om haar zo in te kleuren, weer eens wat anders hihi.

      Liefs Yvonne

      Verwijderen