zaterdag 16 februari 2013

Voor mijn Valentijn...

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie zien, wat ik heb gemaakt voor mijn man, voor Valentijnsdag.


Bij de winkel hadden ze alleen 'saaie bruine' zakken om de fles koffiekaatje in te doen, maar dat kwam mij juist heel goed uit, hihi. Ik pimp hem zelf toch op.


 
 

Ik heb bruine en lichtbruine cardstock gebruikt. De stempel op de achtergrond is een postcard stempel van Magnolia. De hartjes zijn van Marianne Design en de blaadjes zijn van een Magnolia stans. Evenals de swirls.

 
 
Voor Tilda heb ik o.a. de volgende kleuren Distres Ink gebruikt: Tattered Rose, Worn Lipstick, Antique Linen, Vintage Photo, Walnut Stain, Frayed Burlap, Fired Brick, Aged Mahogany en Weathered Wood.
De parels zijn van StampinUp.
 
 
 
De bloemen komen weer uit voorraad. Ik weet op het laatst niet meer wat ik waar heb gekocht. De meeste koop ik bij Doe@Ding in Spijkenisse, of op de crea beurzen her en der.
 
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden. Mijn man was er in ieder geval heel blij mee. Hij heeft elk kaartje nog dat ik voor hem heb gemaakt, lief he!
 
Veel liefs,
 
Yvonne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten