zaterdag 16 februari 2013

Een geweldige verjaardag


Hallo allemaal,

Vanmorgen heb ik dit kaartje gemaakt, met de sketch van de challenge van the Dutch Magnolia Chickies Challengeblog. Het is hun 39e challenge.

 
Ik heb rode, blauwe en witte cardstock gebruikt en Designpapier wat ik nog had, de ene is van Basic Grey, de andere weet ik niet zo snel.
De randpons die ik heb gebruikt is van Fiskars. Met de Perlenpen heb ik pareltjes gemaakt.
 
 
 
 
Tilda heb ik met Distress Ink ingekleurd. De kleurtjes die ik heb gebruikt zijn: Tattered Rose, Worn Lipstick, Antique Linen, Vintage Photo, Walnut Stain, Bundled Sage, Weathered Wood, Fired Brick, Aged Mahogany, Stormy Sky, Scattered Straw en Rusty Hinge.
 
 
De tekststempel is weer van Nicole Verkooijen, ik heb hem gemat met de iets grotere stans en de scalloped stans die bij deze serie stempels hoort.
 
 
 
Verder heb ik er nog roosjes bij geplakt die ik nog in voorraad had.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.
 
Liefs Yvonne
 


17 opmerkingen:

  1. Hallo Yvonne,
    Zou jij je kaart opnieuw op het DMCC kunnen plaatsen. We hadden wat problemen met mr.Linky.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anneke,

      Ik heb hem opnieuw gelinkt.
      Mannen... zelfs mr Linky luistert niet, hifi.

      Liefs Yvonne

      Verwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt van de sketch, frisse kleuren en mooi ingekleurd.
    Dank voor het meedoen aan de challenge van DMCC.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Ellen,

      Bedankt voor je complimentje en leuk dat je even bent komen kijken

      Groetjes Yvonne

      Verwijderen
  3. leuk kaartje! De tekststempels van nicole verkooijen vindt ik wel erg leuk, zal ik ook eens naar op zoek gaan.
    Groetjes Desiree

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Desiree,

      Leuk dat je even langs komt. Die stempels zijn zeker leuk, en voor zoveel gelegenheden te gebruiken. Ik ben er nog steeds heel blij mee

      Groetjes Yvonne

      Verwijderen
  4. Wat een ontzettend leuk, vrolijk kaartje!
    Leuk dat je meedoet met de challenge van DMCC.

    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Karin,

      Bedankt voor je bezoekje en je complimentje.

      Groetjes Yvonne

      Verwijderen
  5. Ziet er heel mooi uit.
    Dank je wel voor het meedoen bij DMCC.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart, Yvonne! De sketch is mooi duidelijk te zien.
    Bedankt voor het mee doen bij de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ;) graag gedaan Anneke, en jij bedankt voor je complimentje!

      Verwijderen
  7. Prachtige kaart yvonne ,mooi papier gebruikt
    Fijn dat je hem even opnieuw gelinkt hebt
    dank je wel voor je deelname aan dmcc
    Gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje....leuke kleurtjes!! Leuk dat je meedoet met de challenge van DMCC, groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Rachel,
      Bedankt voor je bezoekje en je complimentje
      Liefs yvonne

      Verwijderen
    2. Hallo Rachel,
      Bedankt voor je bezoekje en je complimentje
      Liefs yvonne

      Verwijderen