zondag 17 februari 2013

Boekkaart

Hallo allemaal,

Gisteren heb ik deze boekkaart gemaakt. Er staat geen afbeelding van Magnolia op, maar ik heb wel stansjes van Magnolia gebruikt :)


Ik heb witte en beige cardstock gebruikt. De achtergrond heb ik gemaakt met een hoekstans van Marianne Design. De blaadjes en de swirls zijn van Marianne en Magnolia. De bloemen komen uit voorraad en het lint ook.

 
De randjes zijn allemaal gesponst met Distress Inkt in de kleur Tea Dye.
 
 
 
De binnenkant en de achterkant zijn versierd met papier van Maja, uit het najaarsblokje.
De randpons die ik heb gebruikt is van Fiskars en de pareltjes die ik er op heb geplakt zijn van Stampin Up.
 
 
 
De binnenkant van dichtbij.
 

 
 
De andere kant. Het hart is van Marianne Design.
 

 
 
En dit zijn de bloementoefjes die ik aan de voorkant en aan de binnenkant heb geplakt.
 
Het blijft een intensief, maar heel leuk werkje om te doen, zo'n boekkaart. Het zal vast niet de laatste zijn die ik maak.
 
Ik hoop dat jullie hem mooi vinden
 
Liefs Yvonne


 


 


13 opmerkingen:

  1. Hoi Yvonne
    Heb je mooi gedaan!. Ben toevallig ook begonnen aan deze boekkaart, maar idd wat een werk! Maar zo leuk om te doen.
    Groetjes Desiree

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Desiree,

      Het is inderdaad heel leuk om te doen. Leuk dat je even langs kwam en bedankt voor je lieve berichtje.

      Liefs yvonne

      Verwijderen
  2. Heel erg mooi!!!. Boekkaarten zijn zeker veel werk, maar zo leuk om te maken.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had hem op onze club al mogen bewonderen.
    Hijis schitterend geworden en een voorkant lijkt wel van kant, heel mooi gemaakt.
    Liefs ma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ma,heb geprobeerd om er iets moois van te maken en vond het zelf redelijk gelukt hihi.

      Liefs Yvonne

      Verwijderen
  4. Reacties
    1. Hoi joyce,

      Leuk dat je even bent komen kijken en bedankt voor je complimentje!

      Liefs Yvonne

      Verwijderen
  5. Wowwwwwwww prachtige boekkaart heb je gemaakt Yvonne met vele mooie details. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Marga,
      Leuk dat je volger bent geworden en bedankt voor je complimentjes!
      Lieve groetjes
      Yvonne

      Verwijderen
  6. Reacties
    1. Hoi Ineke,
      Kort maar krachtig hahaha.
      Dank je wel!

      Leuk dat je weer even bent komen kijken.

      Liefs Yvonne

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen