zondag 13 januari 2013

Winterse wedstrijd

Hallo Allemaal,

Op onze club, De Schatkist, hebben wij elke maand een nieuwe wedstrijd. In januari is dat met een thema. De opdracht is: Maak een winterse kaart.
Ik heb deze kaart gemaakt.


 
Ik heb witte, rode en blauwe cardstock gebruikt met papier uit een blokje van Paper and Pictures, als ik het goed heb.
 
 
Voor Edwin en Tilda heb ik o.a. de volgende kleuren Distress Ink gebruikt: Tattered Rose, Worn Lipstick, Antique Linen, Vintage Photo, Frayed Burlap, Weathered Wood, Fired Brick, Aged Mahogany, Forest Moss, Stormy Sky, Faded Jeans, Brushed Corduroy, Walnut Stain en Broken China.
 
 
De bloemen heb ik uit voorraad.
 
 
 
Het tekststempeltje is een clearstamp, maar ik weet niet meer waarvan want de verpakking is kwijtgeraakt.
 
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden. Misschien vinden jullie het ook wel leuk om mee te doen met onze wedstrijd. We hebben een prachtige prijs beschikbaar gesteld door Marlous van Doe@Ding.
 
Veel liefs,
Yvonne


2 opmerkingen:

  1. hoi yvonne
    wat een mooie kaart heb je gemaakt
    leuke afdruk hoor op de schaatsen wat toepasselijk nu!
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ineke, leuk dat je weer even bent komen kijken.
      Bedankt voor je lieve reactie!

      Liefs Yvonne

      Verwijderen