woensdag 2 januari 2013

Cupido

Hallo allemaal,

Dit kaartje heb ik gisteren gemaakt. Het is ook een stempeltje uit de nieuwste Love collectie, en ik vond hem te schattig om er niets mee te doen, dus ik ben er gelijk mee aan de slag gegaan.
Dit is het resultaat.
Ik heb rode en groene cardstock gecombineerd met een papiertje uit een blokje wat ik nog had liggen.

 
Ik heb de kleine Cupido ingekleurd met o.a. de volgende kleuren Distress Ink: Tattered Rose, Worn Lipstick, Antique Linen, Vintage Photo, Bundled Sage, Frayed Burlap, Walnut Stain, Fired Brick, Aged Mahogany, Weathered Wood, Gathered Twigs en Scattered Straw.
Het tekststempeltje is van Whimsy
 
De stansjes zijn van Joy en die heb ik op groene cardstock geplakt en hierop een pareltje die bij de nieuwe Magnolia Ink zaten.
 
Het kant had ik nog op voorraad en komt geloof ik bij Doe@Ding vandaan.
De Roosjes komen weer uit mijn voorraad.
 
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.
 
Liefs Yvonne


2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Hoi Ineke,

      Dankjewel! Is ook superleuk om met die nieuwe stempeltjes te werken. Leuk dat je even bent komen kijken!

      Liefs Yvonne

      Verwijderen