woensdag 2 januari 2013

We zijn er weer!

Hallo allemaal,

Het is een tijdje stil geweest op mijn blog, maar heb mijn hobby weer lekker opgepakt. Ik ga deze blog nieuw leven inblazen, ook omdat mijn moeder, Thea Wildeman, mij gevraagd heeft. om samen met mijn schoonzus Glenda de Heide een club op te richten. Deze is per 1 januari officieel van start gegaan en heet De Schatkist. Als je hier klikt, kom je op onze gezellige club.

Afgelopen tijd heb ik wel wat kaartjes gemaakt, maar deze helaas niet opgeslagen. Dit weekeind heb ik 2 kaartjes gemaakt.

Ik heb paarse cardstock gebruikt en deze geribbeld afgewerkt met mijn snijmachine. Als basis voor de Postcard heb ik een correspondentiekaartje gebruikt. Hierop heb ik met de nieuwe stempel van Magnolia een Postcard afdrukje gemaakt en zelf de lijntjes voor adressering gemaakt.

 
 
Ik heb een al wat ouder stempeltje van Tilda gebruikt, aangezien ik haar wel heel toepasselijk vond voor dit kaartje. Ik heb haar ingekleurd met de volgende kleurtjes Distress Ink: Tattered Rose, Worn Lipstick, Antique Linen, Vintage Photo, Walnut Stain, Milled Lavender, Dusty Concord, Frayed Burlap en Pumice Stone.
 
 
Voor de koffers heb ik alle bruin tinten gebruikt die ik kon vinden.
 







Op deze afbeelding kun je heel goed het PostCard stempeltje zien. Ze zijn echt superleuk en voor veel doeleinden te gebruiken. Het tekststempeltje komt van Whimsy.

De bloemen komen uit mijn grote voorraadpot en heb ik op een beurs gekocht.
Ik heb nog wat scrappersfloss om de kaart heen gewikkeld en her en der wat pareltjes gemaakt met de Perlenpen.

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden

Liefs Yvonne

2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ik heb mezelf ook een beetje gemist, Ineke. Veel te lang niet zo gek veel gedaan. Wel van alles gedaan, maar weinig met mijn hobby. Jammer, maar was even niet anders. Ik hoop nu meer te gaan doen en daarom ook mijn blog weer opgepakt.

      Liefs Yvonne

      Verwijderen