zaterdag 16 juni 2012

Theemandje voor Vader

Hallo allemaal,

Ik heb voor mijn schoonvader dit theemandje gemaakt. Hij wilde niets hebben voor vaderdag, maar je kan natuurlijk niet bij hem met lege handen aankomen. Dus vandaar dat ik dit heb gemaakt.

Ik heb oranje en bordeauxrode cardstock gebruikt met designpapier van My Minds Eye, genaamd Stella and Rose. De maten van het mandje heb ik opgemeten en op mijn scorepal gevouwen.


Ik heb de randen gesponst met Tea Dye en Rusty Hinge.

Tilda heb ik met o.a. de volgende kleuren Distress Ink ingekleurd: Tattered Rose, Worn Lipstick, Antique Linen, Frayed Burlap, Walnut Stain, Spiced Marmelade, Rusty Hinge, Fired Brick, Aged Mahogany en Bundled Sage.



De bloemen komen uit mijn voorraad en die heb ik gesponst met Rusty Hinge.



Op de achterkant heb ik met een craftable van Marianne Design een envelopje gemaakt om daar een persoonlijke boodschap in te doen, speciaal voor vaderdag. De randen heb ik gesponst met Tea Dye en Rusty Hinge.



Het tekststempeltje is van Nicole Verkooijen en die heb ik ook gesponst met Tea Dye en Rusty Hinge. Ik heb er nog een lintje uit eigen voorraad achter geplakt.



Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Hele fijne zaterdag allemaal en tot gauw!

Liefs Yvonne




8 opmerkingen:

  1. Hoi Yvonne,

    Een super idee en heel mooi uitgewerkt

    groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Cindy. Leuk dat je bent komen kijken!

      Groetjes Yvonne

      Verwijderen
  2. Ooooh gaaf weer Yvonne en supermooi gekleurd ook! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Chantal! Jij was ook weer goed bezig heb ik gezien ;)

      Groetjes Yvonne

      Verwijderen
  3. woww wat geweldig mooie thee mandje voor vader en ik zag veders op je blog nog meer mooie kaarten staan , dus ik ben volger geworden van je blog om nog meer mooi,s tevolgen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Manuela, leuk dat je volger bent geworden en bedankt voor de complimentjes. Ik vind het leuk als je af en toe even komt kijken!

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar zal schoonpapa Joop wel blij mee zijn geweest al had ie misschien liever een borreltje gekregen hi hi hi.
    Heel leuk geworden meis.
    Je mammie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Yvonne, ik ben Plony en ik ben op jouw blog terecht gekomen via Marjan van Handmade by Mar. Ik wil je graag privé even iets vragen maar ik zie geen email-adres, vind je het erg om dat door te geven op mijn email-adres apolloniadejong@hotmail.com ?????
    Groetjes Plony.

    BeantwoordenVerwijderen